Friday, October 19, 2012

`` Episod Baru ``

Alhamdulillah.. untuk yang kesekian kalinya unnie menyepi, kini unnie kembali semula dengan membawa hasrat yang baru, berwajah baru tapi masih ditampuk yang lame.. hiks

Unnie memang niat nak pencen dah berblogging, tapi unnie rasa ni salah satu cabang atau care untuk unnie buat sesuatu yang boleh memberi manfaat tuk diri unnie sendiri dan jugak orang lain, ala2 ade projek baru gitu.. huhu..  tu la unnie continue balik ni.. InsyaAllah.. doakan neh.. aamiin..

" I will promise you "

Ape pun yang bakal dan telah unnie lalui, semuanya dalam perancangan Robbul-Jalil. Unnie yakin DIA pengatur segala yang terbaik tuk hidup unnie dan kalian jugak..

Walau unnie dah pernah mengepost entry sebelum ni tetap ia merasa janggal jugak, abih keraih jemari.. hihi baik!! unnie akan mulakan dari bawah tentang segalanya.. 

Okeyla, untuk kali ni sampai disini sahaja dulu perutusan princess unnie awesome.. moga beroleh keberkatan semua.. barakallah..

notakakiunnie : unnie bermaksud kakak dalam bahasa korea, segelintir kawan-kawan unnie ade panggil kakak, so tak salahkan kalau guna nama unniekan..hehe.. adeh rasa macam duk korea la pulak.. huhu.. ok.. babai.. saranghae <3 ...="...">

No comments: